söndag 15 maj 2011

GÄSP

Melodifestival, Eurovision är inte riktigt min kopp te. Azerbajdzjan vann tydligen. Men är det bara jag som aldrig hört talas om Azerbajdzjan? Kommer "Borat" där ifrån? Lägg ner skiten, så förjolat tråkigt ändå.
Men fy vad jag är trött. GÄSP. Så varför har jag inte lagt mig ännu?
Jo, snillet i mig fick för sig att färga håret, måla naglarna och göra ansiktsmask. Övertröttheten slår dubbelvolter just nu och att hålla på med SPA var en ganska dum ide. Hade ju kunnat väntat tills imorgon.

 Om 3 dagar- bär det av!
Turkiet- here we come!
 Heeeellyeeaaaaaah!

Har varit i Nyköping och hälsat på min mormor på sjukhuset. Stackars lilla mormor. Men ack så söt hon är. Efter åkte jag och mamma iväg och fika och pratade om allt.. tårar, skratt och kramar i massor men väl behövligt. 

Nu blir det sängen.. God Natt!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar