söndag 29 maj 2011

Fullspäckad dag/kväll/natt

En fullspäckad dag från morgon till kväll. Frissan igen, köpte en morsdags present till min mamma, sprang runt till olika bagerier för att få tag på en enda sockerfri bakelse till min mormor, till Taxinge och hämta mamma, iväg till Nyköpings lasarett för att hälsa på mormor Alice som nu har legat där i 5 veckor. Stackarn <3.
När vi åkte hemåt så köpte vi med oss Mc Donalds hem till pappa och vi satt där och åt hamburgare. Pappa har klarat sig hela dagen utan att kräkas upp allt han får i sig och det känns riktigt bra.
Fortsatte hemåt och städade sovrummet och bytte rent i sängen, finns de något härligare än renbäddat.. Nopp!

Alexsandra, jag, Billy och Marcuz har här på kvällen suttit och smyckat ett trappstegs-bricka som vi ska dekorera med mat.

Så här ser den ut från början, mina händiga pojkar Billy och Marcuz byggde ihop den här i torsdags!
Så här blev resultatet:
Och på den här ska alltså maten dekoreras upp snyggt, tror ni inte det kommer bli alldeles super bra? Jag tror det iallafall.
Har hört av en del att jag pysslar för mycket runt studenten, men då ska ni veta att jag älskar faktiskt det här med bjudningar och tillställningar. Älskar att göra detta för andra men absolut inte för min egen del. Här i veckan fyllde jag jämt och hade inget ståhej party och kommer inte ha det framöver heller. Tyvärr gillar jag inte att stå i centrum, men gillar att göra det för andra. Det var helt suveränt att ta med familjen till Turkiet och på det viset fira min födelsedag. Visst var det jobb också men ändå så hade man mycket kvalitets tid med familjen och vi njöt av fulla drag.
När det lugnat ner sig lite här hemma, för jag har väldigt mycket i görningen just nu så ska jag lägga upp bilder från våran underbara energiladdande vecka i Turkland.

Nu ska jag inte göra med utan jag ska logga in mig på BB och se vad som hänt där. Har inte varit på BB live på 2-3 veckor pga att de har varit något strul med inloggningen.. Men nu så är det fixat!

Sov gott med er för nu är klockan kvart i två på natten. I morgon lär det bli en ännu längre dag och natt med allt inför studenten.

Kärlek och respekt till er alla!!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar