söndag 22 maj 2011

Tatuerad!!

Hello på er där hemma! har ni det bra? Här har jag det finfint i solen.
I övrigt då? Ja för övrigt så är det rätt dyrt här, tycker inte alls att kopior på kläderna här är billigt precis. Var ca 4 år sedan jag var här sist och då märks det att priserna har skjutit i höjden.
Medans vädret är alldeles underbart faktiskt. Stålande sol hela dagarna och de ligger på ca 35 grader, medans poolerna är som isvak. Har doppat mig en gång och aldrig mer.

Igår var vi iväg och badade och lekte i "Aqua Park" i sex timmar. Själv badade jag inte men barnen åkte alla rutch kannor som fanns, medans vi vuxna låg och sola.
Maten har är riktigt ok faktiskt så de får ett plus av mig.

Idag har vi legat vid poolkanten hela dagen och lapat sol, så nu ser vi ut som nykokta kräftor allihop.
Var riktigt skönt att inte göra någonting idag. Det har varit tidiga mornar här i några dagar så idag fick man sova ut utan väckarklocka. SKÖNT!!

Här på kvällningen gjorde jag det jag tänkt göra länge, har nämnligen blivit märkt för livet nu =) Har gjort en symbolisk tatuering för min pappa i form av ett hjärta och i hjärtat står det "DAD" och under hjärtat står det "Love And Respect". Detta är en betydelsefull tatuering för mig, med tanke på min älskade pappa som jag älskar och har en stor respekt till. Mannen i mitt liv helt enkelt.
Nu ska jag strax krypa ner i sängen och försöka sova, en ny dag i morgon med sol och bad vid poolen eller så blir det kanske att vi hyr en bil och åker till Side en sväng. Side ligger ca 7,5 mil härifrån. Efteråt blir det den sista shoppingen. Och på tisdag natt åker vi hemåt. Ska bli rätt skönt att åka hem till pappa och mamma. Längtar väldigt mycket efter dem <3




God Natt och sov gott!!
Kärlek och Respekt till alla!!

2 kommentarer:

  1. Snygg gaddning...
    Fin symbol för din pappa!

    SvaraRadera
  2. Tack!! Ja jag gillar den!! jag har världens finaste pappa så det så :)

    SvaraRadera