onsdag 11 maj 2011

Planeringar

Det är sommar, det är sol, det är LIVET som LEVS. Just nu är det mycket som händer och planeras och fixas. Och så försöker jag hinna med kvalitetstid med nära och kära.
Här planeras det för Alexsandras student för fulla muggar.. Tre st klänningar ska "studenten" ha tag på och en är kvar nu, boka tid för frisör, boka tid för att "studenten" vill fixa naglarna, beställa studenttårta, planera maten, drycker, fixa och beställa plakat mm mm.. Mycket är bokat nu men det fattas en klänning.

Idag har jag städat i hallen på övervåningen och handskurat trägolvet med svinto.. haha, men rent kan jag lova att det blev =) Svinto är bra till mycket..
Kan ni gissa om jag är trött nu?
Igår började jag med bantningsdrycker, ja.. Alexsandra med faktiskt. Och vi är skitduktiga.
Men nu vet ni vad jag pysslar med. Lite grann i allafall..
Och ont har jag, men idag är det faktiskt något bättre.

Klickat hem har jag med gjort.. :-P och denna nedan blev det..


I morgon ska jag fortsätta med att tvätta och tvätta samt städa lite mer (fast tar det lugnt ändå för jag vill inte ha ondare än vad jag har).

Här får ni en fin pausbild på min son Billy:

Han har åter igen halsfluss den lilla stackaren och fick starkare antibiotika. 
6 dagar kvar nu..
Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar