torsdag 26 maj 2011

På min dag

Idag är ingen vanlig dag för idag fyller jag nämligen år, tralalalaaa :) Lotta har blivit STOR flicka nu!!
Hela 20 år, är det inte fantastiskt så säg?
Min dag började med att mina fina kids kom och gratulerade mig med frukost på sängen, paket och sång. Så söta de är mina fina ungar <3
Därefter åkte jag till stan och handlade hem studentnallar och annat krimskrams att ha runt halsen. Raggade också efter signalhorn som hon ska ha till för att föra så mycket liv som möjligt på studentflaket.
Därefter åkte jag hem en sväng och kollade till grabbarna som höll på att snickra ihop en trapp-bricka som jag ska ha till studentmaten (bild kommer senare när den använts så ni förstår vad jag menar).

När man fyller år så borde man ju få slippa allt med vad läkarbesök heter, men inte jag inte. Nä nä. Cystan hade vuxit och självklart blivit större :-( Suck!

Väl hemma efter dagens bestyr så kom Åsa, Wilma och Noel på födelsedagsfika.. haha.. hon den tokan plockade i mina syrenbuskar och jag fick en bukett av mina egna syrener :-D haha, de var faktiskt lite kul!!
Strax efter kom Wifeyn Johanna och Rasmus. Rasmus kom springande med en bukett blommor till mig, den lilla sötnosen. Och utav Johanna fick jag en mugg och en berlock i form av en nyckelpiga.
Fick med en lika dan mugg av min dotter..
Sötaste Rasmus :)
Visst är dem fina och de betyder så mycket dessa fina budskap. Har även en till mugg i samma form som jag fick utav mina föräldrar där budskapet är "Dotter". Älskar dessa fina muggar <3 Tack ska ni ha mina finaste.
Kort därpå kom farmor och Veikko med blommor och choklad. Fick även 800 kr av dem :) Undrar vad jag ska köpa för dem? hihi..
Money Money och jag kan ha funny funny :) Tusen tack <3

Även mamma och pappa kom och det blev lite tokigt för pappa hade glömt värktabletterna hemma. Han var ledsen när han kom och hade väldigt ont. Jag körde pappa hem till Taxinge så han fick hämta dem och andra tabletter som han behöver när han äter. Alla förstod att jag var tvungen att åka iväg i 45 minuter för pappas skull. Kunde inte låta honom plågas utav smärta och vara ledsen. Varför är livet så förbannat jävla grymt? Gud så jag älskar dig min fina pappa.
Utav mina älskade föräldrar fick jag ett guldhalsband som redan betyder väldigt mycket.
10 stycken röda vackra rosor fick jag av pappa och mamma <3
Fick ett jättefint guldhalsband med "Tro, Hopp och Kärlek" och det är precis vad man känner. Detta är ju ett halsband som säger något för mig, så som tron och hopp över att pappa ska vinna över den fruktansvärda cancern och kärlek har jag i massor av till mamma och pappa <3 Älskar er så mycket att det gör ont i mig!!
Rebecca , Edwin och Ellinor kom med en jättestor korg fyllt med massor utav läckerheter :) Olika sorters viner, hudkräm, godis mm mm..
Här har man en hel del roliga saker som är bra för allt möjligt :) Tack Tack, gillade verkligen denna korg.
Utav Musse fick jag The Big Big Big rosbukett.. Nog en av de störta jag sett ever. Tom Mackan ser liten ut när han håller rosorna åt mig.. Tack älskade Musse, de finaste rosor jag skådat..
Världens finaste o största rosenbukett fick jag utav min älskade Musse :) Puss I Love you <3

Jag fick även ett till halsband, mera blommor och champagneglas mm mm.. Tusen tack alla fina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar