fredag 6 maj 2011

Triss i klänningar

Wettex trasorna in the house.. Här ligger den ena efter den andra utslagna på grund av olika sorters sjukdomar. Snutteplutte gubben ligger på soffan inlindad bland täcken o hög feber och jag med min helvetesvärk i magen..Vi behöver alla en reäl dos med semester.

Dagen har bara ett innehåll av sömn för min del. De smärtstillande gör mig vansinnigt trött, men givetvis inte bara det utan även alla tankar på pappa. Jag känner mig så förbaskat tom. I morgon ska jag och barnen åka till morfar/pappa och mormor/mamma och bara vara med dem, det känns otroligt viktigt för oss alla att träffas ofta och mycket <3


Jag har hittat 3 st jätte fina klänningar som är på väg hem till mig :)

En lättsam och sval möter havstrands - aktig klänning..

En behaglig färg och lite romantisk möter oskuldsfull - aktig klänning...
Lite goth möter häxa möter kinky - aktig klänning.. 

 Dessa vackra klickade jag hem igår kväll..
Alexsandra däremot har ännu inte hittat sin tredje studentklänning.. Men jag har hittat den åt henne, hon är hos pojkvännen just nu och jag kan inte ringa och väcka henne ifall hon skulle ligga och sova. Kommer däremot ringa o väcka henne tidigt i morgonbitti.. Länkar den på FB så hon hittar den lätt i morgon.. Den är så fin!! Skulle passa henne galant :) Min egen lilla prinsessa <3.

Har idag äntligen grillat min lax, som egentligen skulle ha grillats förra helgen. Fick slänga den i frysen och tog fram den idag när jag såg solstrålarna kika fram. Det smakade gudomligt gott med laxen och dillstuvade potatisen. Yammi!! 
En mer pissed off firre har jag då aldrig sett.. Hahahaa..
En uppstyckad tjurig firre ligger nu på grillen.. Huvudet och svansen fick katten Leo..

I morgonkväll blir det tjejmiddag hemma hos Daniella i Nykvarn. Kan ju bli trevligt att komma iväg lite. Tänkte köpa med mig en flaska vin åt värdinnan..

Skjut inte upp något, gör saker som får dig att växa som person, umgås med människor som får dig att må bra och SKYNDA ATT ÄLSKA!

Sov så Gott alla och en stor kram från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar