söndag 8 augusti 2010

Utlovas regn och rusk

På något sjukligt plan är jag sugen på glögg och pepparkakor. Har det med vädret att göra eller kan det ha att göra med min sinnesförvirring som har rått.
Regn och åter regn har gjort att jag nynnar på regn hos mig med Orup...

Man kanske skulle köpa sig en full regnställmundering eller ännu hellre PÄLS! usch vilken hemsk människa jag är, men what a girl to do när hon tittar ut genom fönstret och allt hon hör är regnet smattra hånande och skadeglatt??? Allt man hör är "växlande molnighet" "utlovas regn och rusk 3 veckor framåt" "översvärmningar" och "kallfronter". Sommaren som regnade bort ger mig inget val. darling, flå mig ett djur! (eller förslagsvis 32 minkar) För att hålla romantiken vid liv menar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar