söndag 22 augusti 2010

Framgång

Senaste dygnet har jag gjort följande. Kräftskiva med mammsen och pappsen. Och vi smaska i oss västenbottenost paj, grillade jätteräkor som vi chilimarinerade, kräftorna givetvis och ostbricka med kex, vin och snapsar så klart.








Idag har jag varit på shopping med barnen och köpt kläder inför skolstarten i morgon. Det blev också pennor, sudd och de klassiska startkittet för skolan.
Fick ett till ryck och drog iväg kl 21 till Ica Maxi för att handla lite blonderingsvätska till Julle.
Väl hemma så blev det blonderat hår, hemmagjord fransk manikyr samt .... trumvirvel.... en helrenovering av Jullan ansikte, peeling, ansiktsmask mm.
Självaste blonderingen sååå..Alltså,la jag inte i det finfördelat med hjälp av hätta eller folie. Nej. Tjoff i med det bara. Det kan tyckas verka omåttligt korkat men jag skyller på alla dessa horribla fjortisbloggar som jag lotsats in på under min lilla svacka. Man blir ju påverkad (uppenbarligen).
Som tur var undkom hon med en smärre orangetonad utväxt (rand) ackompanjerat till barrigt, tuggummiblondt knullrufs samt tillhörande buskiga mörkbruna ögonbryn. Men ögonbrynen är nu noppade och hon blev tillsist jättefin :-)
Nu ska jag kolla på nattfilm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar