torsdag 5 augusti 2010

Gratz bloggen

Idag fyller den här bloggen 1 år. Så GRATTIS på födelsedagen och TACK till er alla läsare som gör det roligt att skriva varje dag!
Utan er hade bloggen nog bara fyllt någon månad. <3
HiPp HiPp HuRrA "Pink Champange"
Mycket har förändras på 1 år, både på gott och på ont. Men jag tänker inte återberätta för de tar sådan tid.
Har haft 4174 st besökare från 1 år bakåt och till idag.

Här är de Header jag har haft i bloggen under året som gått --->
NR 1.

NR 2.

NR 3.

NR 4.

NR 5.




Mitt första inlägg den dagen då --->
BRA JÄVLA SKIT!

"Jag har inte cancer. Fick det slutgiltiga provsvaret idag. Det var godartat! Så nu kan jag göra vad faaaaan jag vill igen. Det är en jäkla befrielse och en kolossal börda som löpt amok långt åt helvete från MIN kropp. So long you fuckin fucker! Svulster i min kropp?? Guess again!
Att jag är frisk. Ska på kontroller (som alla andra chikas) kontinuerligt. Inte för ofta dock. Tror ni jag började lipa? Jag feckin stortjöt! Folk tittade sådär jobbigt... Som om dom ville gå fram och fråga vad det var frågan om, men inte vågade riktigt. Jag ringde min mor och grät lite till. Jag är så jävla lycklig! "En frisk person har tusentals önskningar. En sjuk har en." Lev väl, lev nu!"

Lite läskigt egentligen med detta inlägg för ett år sedan.. Idag sitter man och väntar på pappas röngten/prov svar om cancern. I morgon kommer det svaret.
Vad obehagligt det blev, hoppas för guds skull att detta är bra.. Pleas GUD om du nu finns. Hjälp då min pappa nu!!

1 kommentar:

  1. Hahhaa, kul att jag gjort alla headers ;)
    /Alex

    SvaraRadera