måndag 30 augusti 2010

Handlat

Imorse resonerade jag som så att jag skulle städa upp här hemma innan jag åkte för att handla.
Ganska oklyftigt då jag efter egna erfarenheter tenderat att bara handla chips när jag är superduperhungrig + att jag blir lite lätt ilsken (rabiat) när jag inte ätit något efter fem timmar i vaket tillstånd eller druckit kaffe.
I alla fall. Efter den städningen åkte jag till Coop och kom därifrån med två kassar(fortfarande med noll näring i kroppen). Jag köpte inte bara chips (inga alls faktiskt). Inne på Coop en triljon olika cornflakessmaker och som mitt straff upptäckte jag när jag kom hem att jag hade köpt den äckligaste. Why? För 5 kr mer hade jag fått den godaste - Start - och kunnat njuta till fullo varje morgon men jag valde att vara ekonomisk och köpte nån onyttig chokladflingor istället.

Note to self: Handla inte på fastande mage och se till att äta senast två timmar efter jag vaknat.

Machosallad!

Döööööööör!!

Nu ska jag laga middag.

1 kommentar: