söndag 1 februari 2015

Helgen som gräsänka

Helgen som "gräsänka" var rätt snart över.. 
Hur som helst flöt den helgen förbi trots allt, och ibland är det skönt att slippa "gubben" och ladda batterierna ifrån varann ibland. Att göra ALLT tillsammans tror inte jag så mycket på.. Torsdagsnatten hade jag ont och la mig i mitt bubbel en närmare en timme.. Höll på att somna.. Så skönt var det..
Och har hittat en "hårserie" som heter "Macadamia" och finns på en del hårfrisörer, Pinkroom och på lyko.se.. Beställa tjänar du allra mest på. Men håret blir lent, mjukt och fint av detta shampoo och serie. Dryg som attan är den. Body Shops nya serie luktar underbart och den heter "Smoky Puppy" och tyvärr kommer den att försvinna..

Den kom och den försvinner.. Snyft.

På torsdagskvällen/natten mot fredag var de en ordentlig snöstorm.
Sedan gick jag och la mig i sängen med "Marcuz" som har tagit pappas plats..
Passat på att tvättat täcken, och överkast o lite annat som man inte tvättar  så ofta..
Ja spillde en kopp choklad i sängen natten innan..

På fredagen fick jag "Dunder Tråk" så jag och Julia var till "Kungens Kurva" det nya lilla "shoppingcentret".. Lugnt o trevligt ställe..

Shoppa lite reafynd..
Gynningservetter på Royal..

Sedan tog vi en fika på "Barista"




Träffa på mig själv oxå.. Haha..




Lördags morgon hade de kommit rejält med snö.. 
Då kunde man göra snöänglar.. 

Herr snögubbe lyfte på hatten och hälsade artigt när "Tant" Marie" kom på besök..
Lilla Bobo som nu är hela 1år!! Wow och han mätte sig själv för att bevisa hur stor kille han blivit.. 

Så häääär stor är jag nu.. Flera cm lång ju../@
30 minuter senare kommer "Wifey" och våldgästa oss med tjo o tjim.. 
Stora Sami var med och lilla Rasmus..
Kaffe och lite plojfoton blev det..








Tjo va de va livat i holken i Lördags.. Men jäkligt kul när underbara vänner kommer förbi..
Johanna "övningskörde" vidare.. Och jag, Marie, Bobo och Marcuz åkte till "Skärholmen" som ligger närmare här än "Södertälje"..
Vi åt "Libanesisk mat" 



Marcuz valde en "Max Meny" han.
Mini Bobo han tog en tupplur han.. Zzz 
Var in på "Pinkroom" och fick syn på denna supersnygga "MK" väska.. Med lika snyggt pris 3600kr. Suck..
Köpte lite ljus i varje fall och hårspray och showergel..
Blev fika när Bobo hade vaknat till, men de var "Krampframkallande" 

Mums med en liten muffins tyckte Bobo som ratade maten på burk.
Sedan drog vi hemåt.. Tufft att gå med magsmärtor delux..
Skriver om söndagen senare, alltså förra söndagen.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar