tisdag 17 februari 2015

Alla Hjärtans Dag!

Firar inte vanligtvis den dagen efter min broders bortgång. 
Min bror lämnade oss denna dag och sedan har "Alla Hjärtans Dag" inte betytt något speciellt för mig. 
Men för barnen har de alltid betytt något.. De har kommit med gåvor varje år.. Alltid något gullig liten grej. 
Och i år kände jag faktiskt för att fira denna dag med familjen och kärlek o värme.
Barnen trixa vi ihop lite smått o gott till, Billy som älskar Coca-Cola fick 9 liter Coca-Cola sammanlagt i olika storlekar o smaker, snacks, pengar från mormor. Allt i en stor balja. Och en banan för lite nyttigt måste man ha.
Julia och Jimmy fick en hink med varsinna tofflor, 2 öl, påslakan, ljusstake, doftljus, geléhjärtan och Julia fick presentkort på H&M från mormor.
Lite fint på hjärtedagen ska det ju vara också..
Alexsandra fick oxå en liten present utav mamma..
Ett kort, ett litet nubbeglas, en orkidée och rosa "bubbel" 
De fick biobiljetter oxå utav oss, en gåva från mitt "hjärta" till mig men mådde inte OK och de var redan bokade och klara.
Så de fick en mysig "HOT" kväll på bio..
Marcuz han fick en "hink" med smått och gott i han oxå..
Han fick smått o gott låda utav mormor med godis och så fick han dricka, baconchips o present kort på teknikmagasinet, läsk och strumpor åt lille lille bror

Min käre "Make" fick hjärteöl, orkidée, gelehjärtan, snacks, ett litet nubbeglas (oturen var att de är 2 saker som blev försenade :-( lite trist men får bli en annan dag. En tavla från barnen, gjorda av Carola och trisslotter från barnen, vinflaska från svärmor samt ett kort med tjänster jag ska utföra när han önskar..

Jag fick en herrans massa fint av så många <3 
Från Billy en chokladask, och från Julia och Jimmy fick jag "Body Shop, Smoky Poppy" 

Älskar denna doft och kommer försvinna inom kort.. Och lite choklad oxå av Billy..
Carola hade gjort en serie till mig till mitt Relax o SPA. 
Och en helbild av de jag fick.. 


Utav Marcuz fick jag biobiljetter, mamma en "Carpe Diem" hjärta av nån designer som gjort och cupcake badbomber och en cupcake smycke. Av barnen som Carola gjort en fin tavla.. 
Av den mest finaste människa på jorden fick jag rosor, fin choklad, bio (som gavs bort till Alexsandra o Lennze pga att jag mådde inte alls bra, sov o sov mest), han hade med gjort en utsökt middag för bara oss <3
Middagen bestod av hummer, stora räkor och färska räkor med kex och ost..



Sist men inte minst fick jag dessa två underbara förpackningar av The Body Shop "Smoky Poppy"



Så tre stycken förpackningar fick jag sammanlagt..
Tack ALLA UNDERBARA SNÄLLA!!
Älskar er Alla!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar