onsdag 4 februari 2015

Ljus i tillvaron

Vad är skimrande ljus för dig? För mig är det lugn, mysfaktor och älskar ljus..
Som min "mamma" säger, det är som ett brinnande hem med ljus i varje hörn.. Haha, och hon hjälper ofta till att bidra med ljus, ljusstakar, doftljus mm.. 
Samling av doftljus som brinner vid mitt sängbord varje kväll till morgonen..




I badet, mitt egna privata Relax och SPA 




Utomhus, lyser det oxå.. Mysigt i gryningen att ta sin första cigg o kaffe och se lyktans sken..

Och på kvällen.. Är de lika fint..
Vid köksön i köket, glimmar det från morgon till kväll..

Och i min hall är det ljus som oxå glimmar i denna kalla årstid..





I vardagsrummet är det alltid tänt på soffbordet, från morgon till kväll och lite här och där.. 
Till morgonkaffet.. Till sena kvällen.












Ljus är en del av min passion i livet.. 
Nån dag får ni veta lite annat som förgyller min stillsamma vardag. 

Puss & Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar