torsdag 12 februari 2015

Plast o spillmugg 12/2

Igår var jag ju hos läkaren, och ja nu kör de en grundlig koll av små förändringar som smugit sig på.. 
Blev även 2 remisser.. 
Var hem till mamma igår för hon hade lite "Alla hjärtans dag" presenter till oss alla.. 
Fick detta av mamma (ej den riktiga alla hjärtansdag presenten)..
plastmugg i rosa med ett hjärta på som jag skulle ha till mitt SPA och ha tandborsten i.. En mugg som ser ut som en burk med sugrör i.. Så jag slipper spilla ner mig. Haha..
Mamma är rolig hon då hon tror att denna "guldfisk" kan simma i slasken.
Tokiga mamma.. 
Denna grupp fick jag "Gubben" vid nyår.. 
Och fick en miniros av mamma igår och piffa till den med ta bort den vita vissna delen och la dit minirosorna.
Dekorera med enkla medel av de man hade hemma.. Så vips en "Alla hjärtans dag grupp"..

Sött va? Slipper "Gubben" anstränga sig nånting =) bra va älskling? 
Tyvärr så var smärtorna groteska o är ännu.. Så sov inget alls i natten som var..
Från sängen, la jag mig på soffan.. 
Drack kaffe, Åre Choklad, smärtstillande. 
Fanns inget i världen som hjälpte..

Idag var jag ner en kort tur ner till Centrum för att fixa färdigt min mans "Alla hjärtans dag present", Billy får nästan likadant.. Hehe!! Och de tog ej lång stund alls.. Men sen small de till ordentligt, och uppsökte ett café o hade sådana smärtor o fick en latte där..
Tog smärtstillande o satt ett bra tag.. 
Ville hem, o kämpade med tårarna.. Folk såg att man satt som ett "miffo" och de var pinsamt.. Personalen var goa..
Hem kom jag trots allt.. Och mat ville jag inte ha..
Varm choklad kändes bra..
Alla hjärtans dag, ja jag har smusslat med den ett tag och snart fyller gubben år.. 
Han får nåt och han får "kärlek" på lördag..
"The body shop" serien jag älskar kommer försvinna.. Hade jag pengar till att köpa upp lite av de innan de försvinner så hade jag gjort det.. Snyft!!
Hoppas man får presentkort el något på "Alla hjärtans dag" man vet aldrig.. 
Ähh, nä tror inte det.. Nåja, vad är en bal på slottet?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar