onsdag 18 februari 2015

Hipp Hipp Hurra ❤️

Paljon onne avaan, paljon onne avaan, paljon onne a Reijo, paljon onne avaan..

Ja de ska vara nån form av "jag må han leva, jag må han leva i hundrade år.. Om de är rätt vet jag faktiskt inte..

Jag och Billy gick upp kl halv sex och fixade frulle på sängen åt gubben..
Yrvaken och trött, men nog glad ändå för vårt firande denna morgon.
Två stycken lirare orkade inte hänga med i vårt födelsedagsfrulle.. Och de var dönickarna "Julia och Marcuz" 
Nåväl, utav Billy fick han 500kr för kommande insamling av ev "skidresa", utav mig fick han "Mackmyra Moment Delägare" 
Mer kommer sedan när vi har kalas då vi slår ihop Marcuz och gubbens kalas i ett. 
Dagen fortsatte som vanligt, fick iväg Marcuz till skolan, trött och ont så somna jag om när jag höll på att fixa en grej. 
Somna som vanligt om.. Är så jäkla trött jämt, och äta känns menlöst numera. 

Åkte ner snabbt och köpte en liten tårta innan jag tog ett bad.. 
Gubben kom hem medan jag låg i badet och titta på en serie som började igår på fyran men som jag sov förbi..Zzzz!! Serien heter "Hustrumördaren"..
Efter middagen blev det tårta..



Och Julia gav ett kort med 500kr o Marcuz ett kort med 100kr för framtida skidresan..!!
Grattis än en gång älskling <3

Nu har jag visat så mycket av min kärlek till dig älskling.. 
Lite putt känner jag mig faktiskt.. 
Har ansträngt mig för jul, Nyår och överaskningar, Alla hjärtansdag, och din dag.. 
Fick en gång en lapp där det stod 3 saker, minns du den lappen?
Trist bara att den inte uppfylls eller ens nämns.. 
 Nu trippar jag upp i säng och ska kolla på en ny svensk serie som började igår..

God Natt alla Lirare, troll, stalker mm mm.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar