söndag 8 februari 2015

Svar På Tal!!

Joråsatt, svarar här på den.. 
Nu kommer vi till de där ämnet FETA människor!! Väldigt mulliga el vad som. Okej jag tränar inte, behövs inte!! 
Men mycket mulliga/feta människor är inte attraktivt. 
Visst finns det folk som tänder på feeding, alltså mat och godishoror. 
Jag har inte direkt någon fetsich på att alla måste vara smala. 
Men göra flera operationer för att bli smala (inte bara en utan två) och går ner och nu har minst gått upp över hälften va man vägde från början. 
Dessa godishoror försätter sina barn i olika sorters sjukdomar som grov fetma, diabetes 2, och fortsätter köpa hem godis och tro att barnen inte ska röra.. 
Där vet man att föräldrarna har noll koll
Till dig vill jag säga: Ät som en myra och skit som en elefant!!
Jag vet att den smalare kroppen är snyggare, de spelar ingn roll vad du sprider för fjant om det!! Det går inte att knäcka mig där.. Att vara FET är fult!! 
Vem vill ha en fet stor kalkonhaka? Nej, sådana hör hemma på Thanksgiving i USA, tack nog med feta kossor i Sverige. 
Så DU lyft på röven och lev sunt och rör på dig, de är precis vad den fettisoperstionen går ut på som du gjort 2 gånger oxå!!! Nä, då slänger man upp värsta fetaste pizzan på fejjan!! 
Ska man skratta el gråta? 
Hahahahaaaa!! 
God Natt och roll in bubbisen i morrn ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar