onsdag 25 februari 2015

Små mirakel..

Idag får vi ha äran att gratulera Nettan som blivit mormor igen för tredje gången. En tjej som ska heta "Saga". Grattis mormor "Nettan"..
Här var i förra veckan.. Smaska chokladmousse o kaffe.
Och så måste jag visa upp Wifeyyyyy s lilla mirakel.. Japp Wifey har gått och blivit farmor i december.. 

Söt liten kille som heter "Tate".. Grattis till Sami. 
Blommar smått överallt.. 

Mitt halsband kom i brevlådan med mina "kids" namn och månadssten..  
Är dödens trött då de är krig i magen på mig.. Men fått papper som ska fyllas i om tidigare operationer, narkos mm.. 
Vid den här tiden drack jag kaffe inatt.. Zzzz.. 2 tim sömn och totalt osocial.. 
Hoppas de blir bättre sömn inatt.. 
Puss o Kramen <3 
Jag ska sova!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar