torsdag 29 januari 2015

Morgonskandal

Marcuz var en trött rackare i morse.. Och  de var jag med.. 
Vakna av att jag hällt varm choklad över mig. Så här blir det att bädda om.. Man kanske skulle tvätta täckena nu medan gubben är borta. 
Bara så typiskt.. Nåja, Billy hjälpte mig upp i morse. Pga smärtor.. Suck!!
Är ständigt trött nu mer.. Jämt, kan sova ett dygn o inte piggare för det.. 
Spelar ingen roll om jag har ätit som en häst el inte. Ju mer jag äter ju ondare får jag. Har prövat mindre frukost men morgonsmärtorna är groteska på morgonen så jag fortsätter med kaffe X3.
Sedan spelar de ju heller ingen roll om jag äter el inte äter, har ju inget näringsupptag ju.. @

Fint sken från lyktan kl 7.30 på morgonen.

Nu är funderingarna vad vill barnen ha för middag tro? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar