måndag 9 februari 2015

Dax att sova igen..

Ja, nu är det dax att krypa ner i min underbara sköna säng och titta "Kvinnor som Mördar" på TV4 Fakta. Väntar på mannen min som är och spelar Poker med sina "pojkvänner" 
Tänt ett nytt natt ljus med doft av "Lemongrass"..
Har gjort hårinpackning, ansiktsmask och insmord i ljuvlig doft från "Body Shop"..
Just nu har jag den längre för känner mig frusen.. Innan hade jag den korta som går till knäna.
Gosiga och mysiga båda två.. Men maken gillar den lite mer sensuella röda morgonrocken och nattlinnet till..
Behövdes nya då mina gamla var fallfärdiga.. Och ALLDELES för STORA.
God Natt vänner ❤️❤️❤️ 
Och Grattis till Wifey..
Nu ska äta "mitt i natten chokladmousse md vispgrädde, bara för att jag KAN!!
Puss Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar