onsdag 15 oktober 2014

Studiebesök hos "Den Röda lilla Stugan"

Hello!!
Igår var jag hemma hos Carola i Hölö "Den Lilla Röda Stugan" och jag hittade fram, tack vare iPhones GPS.
Gjorde mig i ordning, hade lite samtal och drog iväg sedan hem till Carola och Lulu!!
Åkte iväg med och fick atelje visning, Hon har även "shop" för dem som vill handla grejs.

Bubblar utomhus gör hon när hon grubblar till sig en bubblande ide.. Nu som kund ger jag er en liten guidad tur..
Här ligger hon och lurar och klurar på sina ideer..




Efter en bubblande i utomhuspoolen skapar hon i sin "snickeboa" Här ser ni mina skapelser.. underbara saker.
Tänker visa er allt förutom 1 sak som "Carola" gjort.. för en sak är en dop present.
Kolla skapelsen, och det är mitt, bara mitt verk. Säg är den inte underbar? Och mer tillverkas som ni ser i "Marilyn" Denna still blir det i mitt V-rum..
En ljuslampett som man har på väggen. Visst är den fin, den ska vara i köket mitt..
Pappas tavla, minne för min saknade pappa och allra djupaste sorg. Den sitter i hallen.

Carola har 2 stycken hundar (ras minns ej) men urmysiga var dom.. Så stilig man är här..
Här har vi med min dotter "Julias" lampor och tavla..







Här ska jag visa lite smått vad hon gjort..

Denna tema är jag lite inne på till Billy.. Va tror ni?
Kom hem och min ringde läkare när jag var på väg hem.. Skrev ut mediciner åt mig, prata om vad de på Ersta sa igår och de var ju inga muntra besked.
Billy och jag åkte för att hämta ut mediciner och var tvungen att åka till en annan stad för att få tag på dessa. Köpte 5 ljung med mig hem från Ica Maxi och de blev fint..

Gick och la mig, låg o vände och vred på mig.. Blir lite jobbigt faktiskt.. Känner  en jävla oro som jag inte kan ge uttryck för.
Låg o titta på tv o sedan somna jag i mitt mysrum..

Puss och God Natt!!!!
Tack för uppvisningen idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar