söndag 12 oktober 2014

20 dumma frågor kommer här..

1.Vad heter du?  Lotta Lotte-Grynet
2. Hur gammal är du? Fyller 44 nu i maj. Så lycklig över att jag *peppar peppar* få fira den dagen utan smärtor.
3.Hårfärg? You tell me. Mörk blond? råttfärgad? blond brun? rödhårig?
4. Ögonfärg? Blå och ibland gröna.
5. Hur lång är du? 169 cm
6. Kär?  OJA.
7. Singel eller upptagen? Sjukt mycket Gift. 
8. Beroende av något? Mina barn & kärlek. Cigg. Kaffe. naglar. Smink. Kläder.
9. Ditt livs största misstag? Att inte har vågat sätta gränser. Att låta ha andra styra min vilja, men detta är de slut på.
10. Vad åt du senast? Glass.
11. Vad har du för mobil? iPhone 5s och 6. 
12. Om du vann en miljon, vad skulle du göra med pengarna? Vet ej, går inte omkring med sådana drömmar.
13. Favoritland? Brasilien, Thailand och London
14. Favoritfärg? Rosa och blandat till vad de är..
15. Favoritfilm?Ingen jag kommer på nu.
16. Vad är det bästa du vet? Morgonkaffet. Att skratta tills man får ont i magen. Att prata länge i telefon med goda vänner. Att shoppa. Att ta en bad. Att resa. Fastna i en bok. Dansa till fem på morgonen. Känna mig stark.
17. Vad är det värsta du vet? Död, ångest och rädsla. Kaffe utan mjölk. Långsamma människor som går myrsteg framför mig. Personer som hela tiden måste prata illa om andra. Tjejer som krigar mot varandra.
18. Vad gillar du mest med dig själv? Min personlighet, jag är mig själv och bryr mig inte om vad andra tycker och tänker.
19. Vad gillar du minst med dig själv? Att ha smärta. Att känna rädsla inför komma skall. Att jag har så svårt med seperationer. 
20. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan? Barnen, barnbarnen, vänner och släkt. Så klart. Och min MAN.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar