måndag 13 oktober 2014

Den röda lilla stugan!

Carola har gjort många vackra ting i mitt hem. Och hon är ej klar.. Har visat er mitt sovrum som förvandlades till "romantiskt sovrum med milt tema av "Marilyn Monroe"
Nu tänker jag visa er och välkomna er till mitt hem som växer fram.. 
Mycket vackra personliga ting, som berör, ger lycka.. Ja överflöd av kärlek..
Välkommen till mig och kika runt..














Marilyn Monroe kommer det även bli i lite starkare tema i mitt vardagsrum..  Visar först upp de som redan pryder mitt vardagsrum..


Och mina lampskärmar kommer komma se ut så här..


Så kommer Marilyn Monroe pryda min hus.. Mera ting kommer, men vill inte berätta allt!!
Men något som "Carola" gjorde igår för mig fick mig att beröras så. Jag grät, jag log.. Känslorna var enorma. 
Hon har hittat hem i mitt innersta..
Min älskade pappa.. 
Finner inte alla ord.. Bara att de finns en sån stor godhet i denna kvinna..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar