söndag 12 oktober 2014

Mitt bröllop den 23/9 del 4

Efter vigsel, fotografering så åkte vi till "Glashyttans Världshus" för bröllops lunch/middag. Jag o min man blev fotograferade vid  vattnet utan vår privata "fotograf" Alexsandra/brudtärna som är utbildad fotograf. De övriga gästerna fick gå in och ta sig "Champagne el alkoholfri fläder fördrink" under tiden medan vi blev fotograferade.
Menyn bestod utav:
Efterrätten var bröllopstårtan. Samt dryck.
Foton från "Glashyttan" kommer i följetång här med oss samt gäster..























































Tack alla underbara gäster som var med och gjorde vår dag till en minnesvärd dag.. 
Efter vi bytt om, vinkat av er åkte vi till "Arlanda" 
Mina brudtärnor: Johanna Hakala, Alexsandra Hedström.
Mina brudnäbbar: Izabelle Jonsson, Wayne Ericsson
Bestman: Edwin Ericsson 
Er Fem vill jag tacka extra många gånger om. 
Även Julia Hedström som jobbade stenhårt med allt från planering till ceremonin. Duktigt jobbat Julia 10 poäng.
All släkt som närvarade och alla vänner ni är guld värda. Var tvungen att såla lite bland vännerna och ta de som var oss närmast. Egentligen vill man ha med ALLA men vi tog de närmaste av ER vänner. Tackar även ALLA vänner o släkt som skickat bud med gåvor och blommor. Samt alla gratulationer via sms, Facebook mm mm..
Stort Tack till Er Alla!!



Fortsättnig följer..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar