måndag 20 oktober 2014

Mitt bröllop och smekmånad 24/8 Del 7

Vaknade runt halv tio på morgonen.. Gick ner och åt frukost, tog lite hopplock 
Omelett som man bestämde ingredienser na själv till.. Och amerikanska pannkakor, müsli o kaffe.. Kanske förmycket på tallriken som vanligt. 

Sen upp och på med bikinin för att plaska i våran egna pool och sola.



Lite olika "pose" i bikini, bara för att jag kan och vill..
Vi gick ner en sväng till allmänna poolen för att leta upp Alexsandra svärsonen. 
Här sprattlar Alexsandra... Som en säl ;)
Här hitta jag något gulligt i vattnet..



Gubben släcker törsten i gungstolen..


Och de gjorde vi andra oxå, svalkande gott.. Riktigt gott..
Undrar vem han flirtar med? Hmm.. Tillbaka till våran pool.









Gissa vilka de där är?? Nån som känner igen dem??
Vi njuter en stund till vid vår egna pool medan ungdomarna roar sig på sitt håll i poolen nedanför.. Vi bättrar på brännan innan "lunchen".. Och spanar in "Snuttis" nedanför.. Hihi..






Olalaaaa.... 
Lunchtallriken med lite buffé och 34 grader varmt,.. Mätta och belåtna..
Hitta en kompis att ta en rökpaus med. Men han var rätt så blyg o sa inte så mycket..
Milkshake är gott ibland de oxå.. Tog lite siesta innan middagen. Och en dusch..
Hitta en liten kattunge att gosa med..


Kvällsmat och 31 grader varmt på kvällen. 
Gubben hitta en polare att snacka med..
Hamna på en liten bakgata, inget mysigt ställe alls.. Men vi satt där ett tag och jag och Alexsandra sprang till Apoteket som låg tvärs över gatan.
Lite tandkräm som får fem ***** av fem utav mig. Och så lite skoj, haha de är ju trots "Hoonymoon" 
På den baren som vi stanna till på så rökte jag vattenpipa.. Fy så äckligt de var o huvudvärk fick jag av det.










Nej, de var ingen höjdare alls...
Vi drack upp våra drycker o gick till hotellet. Alla var vi bra trötta så de var faktiskt en rätt tidigt kväll.. Så vi tog den lilla promenaden hem 
Mot hotellet o massa kärlek..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar