måndag 13 oktober 2014

Mitt bröllop och smekmånaden 23-24/8 2014 del 6

Väl framme i Turkiet, glada, lyckliga och trötta efter EN lång väntan på vår packning. Jag smet ut för att röka, resten vänta in bagarset.
Framme på flygplatsen i "Antalya", jag kilar ut och utanför kom 2 söta "småflickor" som stanna och ropa till sin "mamma"
-Titta mamma, en prinsessa!! Jag hade ju kvar min tiara i håret. Men de var otroligt gulligt..
Tillslut kommer resten o vi kan hoppa på bussen till hotellet.. En färd på 1 1/2 timme.

Skumpa buss och sedan kom vi fram till hotellet.. Och lite bilder från hotellet, som är helt nybyggt med hög standard.








Sen kom vi upp på vår "Svit" med egen pool.. 







Våran privata pool.. 



Allmänna poolen..
Bröllopsresan övergår till mys på vår uteplats,myser och bara är..










Något pumsig framåt småtimmarna.. Lång underbar dag...




Nu undrar ni säkert vad detta betyder, jag skriver på en sida utav ett lås, min man på den andra..
Senare i bloggen kommer de visa sig vad detta har för mening och betydelse.






Och klockan är mellan 04.00-05.00 på natten.. Och tyvärr så säger vi "God Natt" för denna underbara vackra, kärleksfulla dag..
Just Married och nu får ni inte vara med längre..
Puss

Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar