tisdag 21 oktober 2014

Mitt bröllop ch smekmånad den 24/8 2014, Del 8

Måndag morgon i Turkiet var det den vanliga frukosten som vi startade med..
Kaffe X3, Juice, en omelett mm.. Men åt bara de amrikanska pannkakorn.
Efter att vi hade ätit vår frukost så tog vi och gick upp på rummet och svida om till badkläder. för att plaska i vår ankdamm och sola oss bruna som kanelbullar.

Två stycken var hurtiga och hade vattengympa efter frukosten.. vi höll utkik på dem så de inte fuskade,, Men de var duktiga och skötte sig väl. Hurtigt jobbat Lennze och Alex..
Medan jag gotta mig på den här "drinken" vid vår fridfulla pool så länge de pumpa på där nere i allmänna poolen..
Sedan kom de upp släppande på en badmadrass och blev avis näs Alexsandra hade en sådan men inte jag..

Sol SOL SOol.. underbart.. Jag och gubben gick ner och köpte en till mig med. Och fick syn på "fiskspa" och kom på att nu jäklar ska jag gör detta..
Så vi gick upp sa till Alexsandra att hon och jag skulle på äventyr.. sagt och gjort..
Fick skölja av mina smutsiga fötter först..








Lite läskigt var de ju.. kittlades och det nöp till ibland oxå.. vi skratta och skrek till ibland.. haha, men lena blev fossingarna..





Händerna blev oxå lena och fina.. fast en firre stal min diamant i ringen.. haha..




Jag och Alex sprang runt spexa lite på den lilla gatan bakom hotellet..

Vi letade efter bikinisar, för jag hade en ide om att ha en ny varje dag och även nåt sexigt inför "Hoonymoons" nätter.. tror jag hitta en bikinindär faktiskt men minns inte vilken av alla 7 st..


Medan vi satt o läska oss vid stora poolen så kom de en spa kille (turk) och erbjöd "Hamam och massage och ansiktskur.. och orka tid för morgondagen..







Fjanta oss inför kameran medan vi vänta på sällskapet.. Dags för middag,,,





Sedan åkte vi in en stund till självaste Alanya. Och shoppade lite grann.. 





Letade efter lite sexigare nattkläder.. Men hitta bara en väldigt äcklig gubbe.. kräk på de svinet!!!



Tog en varsin drink och gubben en öl.. hm ja en öl.. sedan tog vi en Taxi hemåt.. Skulle upp tidigt på "Hamam" i morgon..





Myste en stund ute på vår altan innan vi myste ner oss i vår sköna säng..



God Natt och fortsättning följer med Hamam..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar