måndag 13 oktober 2014

Mitt bröllop o mot bröllopsresan 23/8 del 5

Vi vinka av alla våra underbara gäster och for upp till "Arlanda"
Shoppa på Arlandas "enda" bästa butik. Viktoria Sectet. Viktoria Secret har de underbaraste trosorna som finns. Så sköna. Fick även en "fin väska" som liten gåva och är väldigt rädd om den.

Tack älskade "Mannen i mitt liv"

Chilla lite i solstolen på Arlanda. För att kila in på "Taxfreen" och fick "Shakiras" nya parfym. Och en ansiktskräm.
Jo, aprå på det så fick jag utav frisören en "superbra hårinpackning för de som har färgade rött hår" och på guldfynd fick jag även ett armband.. Gullig gåva av dem..
Sedan var det bara att vinka av "Arlanda" 
Bye bye nu drar vi på "smekmånad"...
Och vi fick förstaklassig service på planet. Och inte att förglömma, min dotter (brudtärna) samt svärson var med på denna resa..
Vi serverades med "champagne" med snacks till.. 

Här lyfter vi.. Flyger över Sverige vackra vyer uppifrån..




Nu lämnar vi Sverige och reser till Turkiet..
Personalen på flyget behandla oss som " kung o drottning" de tog bilder på oss när vi skåla in i champagne
Handlade lite mascara för bra priser på flyget.. O lite annat..
Vi fick väldigt mycket pengar i svenska, Euro samt lira i bröllopspresenter.. Andra gåvor oxå som kommer visas upp så småningom i bloggen..



Bye Bye, vi ses i Turkiet..

Fortsättning följer..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar