lördag 25 oktober 2014

Strandpromenad

Idag/läs fredag.. har vi gått på stranden några kilometer strandpromenad. Jag, min älskling och Billy. De andra två var lata o stanna kvar vid poolen.
Här är havet o sjörövare.. El? Bakom oss har vi poolen. 

Vi börja vår långa strandpromenad lhärifrån hotellet och gick väl några kilometrar..

Vackra blommor kryllar det av här och de luktar lika gott som de ser ut.. 


Hittade en bar som såg ut som en liten fyr.. Och med runda små fönster som jag kröp in i..



Vi kila vidare på strandpromenaden för flera upptäckter..

Hittade faktiskt självaste "Santa Maria" på promenaden..


Kom fram till en brygga som vi gick under med lite mystik tyckte jag.. Lite läskigt med ändå vackert..



Vi stanna till och tog något läskande mot törsten på en strandbar..


Öl till hjärtat, pina Colada till mig och Billy åt en glass.. Satt där ett tag och njöt i skuggan innan vi trava vidare..
Stanna upp och tog ett bad i havet men bilderna på mig är "censurerade" pga att vågorna tog mig som en trasdocka och jag virvlade omkring som en säl.. Tyvärr!!
Gubben och Billy som kunde bada normalt bjuder jag på.. Men en kan jag bjuda på innan stormen..
Billy och jag här och under Billy och Reijo

Efter doppet vände vi om och gick tillbaka mot hotellet..
Och tog några foton med "Santa Maria" igen.. 


Vid hotellet gick gubben och jag och tog lite svalkande medan ungarna lekte vid poolen..
Och vi delade på en räkkebab.. Spett mer lik tycker jag..

En kisse försöke tjuva till sig resterna..
Hihi.. Så sött.. Sedan gick vi upp och softa lite innan middagen..
SIESTA!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar