söndag 26 januari 2014

Pausar

Jag har inte skrivit här på länge nu.. 
Har dragit mig undan pga hur jag mår och vad som händer runt omkring. 

Efter vi kom hem från Åre så har det snurrat i huvudet av tankar, tårar, smärtor mm.. Allt landar på ett känslomässigt plan som jag sedan ska acceptera. De har jag lite svårt för, jag var inte beredd på det svaren. Trötthet, infektioner, hjälpmedel som nu ska bli min vardag? Tyvärr har jag svårt att acceptera den vardagen, tittar på den stora lådan från "OneMed" och vill inte acceptera den. 
Trodde inte de skulle bli så här, trodde inte jag skulle må så här. Men nu gör jag det kommer jag göra hela mitt liv. 
Det måste jag lära mig acceptera!! Men hur? Varför?

Jag kommer igen, som alltid!! Men just nu tar jag det lite lugnt med bloggandet.. 
Puss på er ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar