torsdag 16 januari 2014

Min bebis är hemma ❤️

Trött och halvdöd men glad att sonen kommit hem från "Romme".. Med en lite mallig attityd (hm, mamma vet ju varför) hihi..
Min prins har alltså träffat en prinsessa.. 
Riktigt gulligt..
Skolresan till Romme har varit bra, bus, skidåkning och skoj o stoj. 
Men nu är han hemma ❤️ mammas pojke, inte små söta prinsessor inte ;)
Själv har jag suttit i viktiga samtal som oviktiga samtal.. Phu!! Pratat med Nettan om allt mellan himmel o jord, mycket nu. Och inte blir jag bättre heller. Läkare hit och sedan dit. Sover o sover.. Mer less blir jag!!
Möte som blev inställt.. Lika bra det!! 
Dricker kaffe o tittar på en semlan o slumrar in och vaknar och ser en semla..
I morgon stundar nya tag!! 
På mån blir det röntgen för o se va eländet beror på.. Orkar inte mer!!
Fryser, svettas, slut, ont och riktigt plågsamt. Fått dosen höjd o förlängd.. 
Ge mig styrka och energi, 3 doktorer kliar sig i huvudet.. I går grät jag i min mans famn, o undrade vad fan är de för fel på min kropp!!
Sorry, jag slumrar till hela tiden.. Kraftlösheten!! Och jag svettas just nu!!
Var tvungen att tacka "Nej" till kära mammas besök på eftermiddagen, var för slut.. Men hon kommer i morgon.. Hoppas på mer energi då.. 
Fick en "Kom ihåg kalender" av gubben med orden.. Stor kalender för stor hjärna o liten kalender för liten hjärna, och Julia fick en oxå, men den syndes inte, för hon hade ingen.. Haha knas gubbe!!
Fick en rskhyvel i brevlådan igår..
Helt okej hyvel för oss tjejer.. !!
Med sugplopp.. Haha!!
Nä, vyssan lull.. 
Pöss världen ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar