tisdag 1 februari 2011

Väntar

Sitter här på sängkanten och dinglar med benen och väntar på sonen som strax kommer hit. Vi ska då gå ner på cafet och ta en liten fika, eller om Billy kanske vill äta något.
Ungarna är så gulliga, Alexsandra var här förut och hälsade på mig. Julia kommer också efter skolan.
Idag tog de bort morfinpumpen och så övergår jag till morfintabletter. Jag tycker då att jag kan åka hem. Men NÄÄ det vill inte min läkare alls det. Men alla som känner mig nu va, vet också hur jag fungerar.. Jag hatar sjukhus, man blir sjukare och deprimerad. Efter mycker om och men och mycket tjat fick jag iallafall permission över natten. Jag får sova hemma inatt och kommer tilbaka i morgonbitti.
Alltid får jag en kram och puss på kinden av min läkare också innan han går.
Och vet ni vad min läkare sa också, jo att det inte alls är bra att man bara lägger av o röka heller efter en operation utan jag fick gå och röka hur mycket jag ville. Det var bara bra att jag rörde på mig :-)
Smörar han eller? haha
Detta snusk fick jag till lunch. Lax i nån sås och okokta makaroner. Och varm sallad.
Guuuuud så gott!! NOT vägra äta detta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar