måndag 28 februari 2011

Häftstiften blev kvar

Stans tjurigaste och grinigaste har jag väl varit idag. Ingen anledning så där egentligen, mer än att saker och ting inte går i den takt jag vill. Vill jag att saker ska ske så ska de ske på på en gång.
Var iallafall iväg till vårdcentralen idag och skulle ta bort häftstiften i magen, men det var tyvärr inte läkt än, så får ha dem kvar till på fredag. Surt. Sköterskan som skulle ta bort häftstiften tryckte på den bulan som jag har ont brevid snittet gjorde så att jag har ondare idag igen. Tack den kändes.
Därefter tog vi en tur till Ica Maxi och handlade för middagen och jag fick med mig gula tulpaner.
Lagade mat idag för första gången på 1 månad, men det gick bra med assistans hjälp av Billy och Julia. Kunde inte lyfta stekpanna eller bära något med tyngd för de gjorde sjukt ont.
Kvällen har varit lugn och fin med middagsgäster.
Alexsandra och jag har suttit och planerat för studenten. Allt från inbjudningar till studentklänningar. Min prinsessa ska ha tre olika klänningar. En för själva utsparken, en för mottagningen och en för slutskivan för kvällen.
Nu sitter jag och tittar på Big Brother och funderar lite smått att köpa hela säsongen till datorn.. Ähh, jag får se hur jag gör.
ZzZzzzzzzzznark!! Jag är jättetrött..

Längtar till sommarvärmen..
Sommar är att grilla, grönt gräs, stranden, bruna ben, färskpotatis, Sunes sommar, paraply drinkar, mjukglass, klänning, sandaler och en stor SOL.

Men nu en Latte!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar