söndag 13 februari 2011

Söndag

Finaste vännen och "Wifey" Johanna var här en stund idag. Det var så uppskattat att du kom förbi och prata lite strunt. Usch, så trist det känns att bara vara hemma och knappt kunna röra sig.
Var ner på stan med tjejerna igår, bara för att få komma ut lite men de skulle jag egentligen inte ha gjort, de var dumt för det fick jag betala för sen.

Igår kom Åsa och Alex med kidsen över och fikade och hur pinsamt är inte det när man somnar då.. Halleluja, jag lyckades och fy vad pinsamt. Snälla Alex uppgraderade min mobil så jag kan göra lite nya skojiga saker på mobilen.

Tröttheten är brutal faktiskt, hur sjutton kan man bara vara så trött som jag ÄR? I morgon är det läkarbesök igen och så får man se vad han säger nu. Goa Pappa följer med också. Tack älskade pappa <3

Ne nu har jag ingen lust att blogga mer utan ska lägga mig och äta sega råttor och glo på dumburken.

Tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar