torsdag 3 februari 2011

Filmtajm

Är hemma äntligen. Blev utskriven igår. Tror jag sov mestadels av dagen igår, var så slut.
Ligger på soffan dygnet runt, den är bäddad fint för mig med kuddar, lakan o täcken. Idag har jag mer ont i magen och känner mig febrig. Ska ta temp om en stund. Plockade in disk i diskmaskinen och de var en pärs kan jag lova. Ut går jag knappast för det är bara is i massor därute. Billy ramlade och slog sig reält i morse på väg till skolan. Knän, höft och munnen sprutade blod. Hörde honom gråta där ute lite svagt och stog i dörren och locka in honom. Kunde inte springa ut och hjälpa kraken, nyopererad som jag är.

Billy laddar ner film på film och vi har film maraton. Riktigt mys!
Bloggar sen ska nu leta rätt på en febertermometer..

Fiiiiilmtaaaaaaaaaajm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar