torsdag 3 februari 2011

Spruta in

Har legat på soffan hela dagen nu, och jag tänker fortsätta ligga här. Mår inte bättre utan har ondare i magen och känner mig yr till och från. Inte kul alls.
Vi ligger och tittar på film hela tiden och med det fördriver man ju tiden lite grann. De vi har plöjt igenom hittills är.. I rymden finns inga känslor, Marmaduke "ett riktigt hundliv", Megamind och Dumma mig. Sedan har jag halvsovit igenom filmerna, men ändå.
Nu ska Julia springa och köpa milkshake och så ska vi titta på "127 timmar".
Har efter en massa om och en massa men tryckt i mig den hemska blodproppsprutan nu. Dont like it :-(
Åhhh, fuck så less jag är på det här redan. Vill må bra nu, fast helst igår.
I morgon skulle jag behöva handla lite, finns det nån som tror sig kunna köra mig och hjälpa mig att bära tro? Checkar av det i morgon.


Här tar jag själv spruta rakt in i låret och ja det sticks faktiskt och ömmar en stund efteråt
Nu ska jag ta lite microsömt innan milkshaken kommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar