fredag 11 februari 2011

Skitdag

Sitter vid min fina, bästa Mac dator. Det var inte igår precis så man känner sig som lite nybörjare nästan ju. Är helt slut både psykiskt och fysiskt idag tror jag.
Var på sjukhuset idag och jag känner ju som sagt i tidigare inlägg att jag inte mår så bra och jag har ont. Tror ni inte på att jag är tvungen att gå igen en till operation. EN TILL!!
Tårarna bara rann där inne hos läkaren och jag kände mig totalt slut..
Har fått någon blodansamling som sitter så djupt att de kan skada tarmarna så pass illa om de inte får bort det. Ska alltså tillbaka på måndag kl 11.00 för läkaren vill ha uppsikt över det. Operationen kan han inte göra fören  mitt gamla ärr har läkt lite mer. Detta för infektionsrisken. Har ingen aning om operationen blir av nästa vecka eller veckan därpå.
Jag hoppas innerligt att det försvinner av sig själv, men de gör det väl säkert inte.
Får snuskigt ont av att sitta upp så här, ligger ju mest på grund av smärtan..
Ikväll blir det film och hjärtbakelser av typ smörgåstårta och så dippa morötter mm..
Idag har jag fått 2 st urtjusiga "orkider" som jag har blivit vansinnigt förtjusta i. Vackra och roliga blommor att sköta om. Nä, ni jag kan inte sitta här längre, kanske kommer ett nytt inlägg senare.

Lite så här är det ju faktiskt..haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar