fredag 22 oktober 2010

Snow

Inatt började det virvla långsamma handflatsstora flingor. Vilket inte är kul, jag hatar verkligen snö. Var inget roligt att köra bil idag, bambi javisst! Min päls glittrade som en discokula i morse när jag skyflade bort snö från bilen. Och det kändes som om jag var i en snökula.
Så här såg det ut förra året..


Idag ska jag sy upp min klänning, den är kyskt knälång i nuet och den ska bli lite mer "lättåtkomlig" i sin design. Hehehe... Nerå, jag ska sy nåt helt annat. Funderar på att ha myskväll med pepparkakor och GLÖGG och levande ljus.. heheehe, jag skojade.
Jag ska iallafall ner och införskaffa mig skor och grejer och kanske en fika på stan. Life is good when you study haha, i alla fall första veckan efter LÖN. Men vet ni vad - jag är beredd att skära ner på vissa andra grejer för att få lite shopping ibland - det är faktiskt delvis det livet handlar om!
Ska väl börja göra mig i ordning, sen springa iväg. Haha skoja bara, jag tar bussen. Ingen bil heller.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar