måndag 18 oktober 2010

Cyniker

Cyniker?
Det kan jag absolut stå för att jag kan vara i vissa sammanhang, hur bittert det än må låta och hur gammal jag än är för att vara berättigad till det.. men när man får tankar och åsikter bekräftade gång på gång så har man ju i princip inget val. Säkert min sämsta sida.

Men angående pojkar och män så blir jag återigen förbluffad (eller?) över hur genuint och rätt igenom elaka de kan vara. Jävliga. Sviniga. Och det värsta av allt är att vi naiva som vi är försvarar deras totalt oförsvarsbara beteende i vått och torrt. Till vilken nytta?
Har dom inga mammor? Eller ett hjärna att tänka med? Hur dom inte kan bry sig? Hur lättvindigt saker och ting kan passera deras stålyta.
Det gör i alla fall saker och ting lättare på ett annat plan... och ändå inte så lätt eftersom jag just präntat ner ovanstående rader.
Hej då.
Yes jag är sur!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar