torsdag 28 oktober 2010

DIF-AIK

Funderar verkligen på att boka biljetter till DIF-AIK den 4/11. Jag kan inte påstå att jag älskar hockey. Jag tycker nog ingenting om hockey egentligen. Bara att jag föredrar att kolla på sporter där karlarna är lite mer lättklädda och lite mindre tandlösa.

Men det är säkert väl investerade pengar. Nån som care to explain the rules? Jag vet typ att det ingår en klubba/skalle och en puck på plan samt att ju mer tacklingar desto bättre match men sen är jag rätt blank.

2 kommentarer:

  1. Hej Lotta/pink cham
    Vi har fått in ett tips från en av våra spelare att du bör vara med och knuffa fram våra spelare på våra matcher.

    Har här till dig 2 biljetter till DIF-Södertälje Tis, 2 november 2010 kl 19.00

    Och till slutsålda DIF-AIK
    även där 2 biljetter, Tors 4 November 2010 kl 19.00

    Skicka mig din e-mail här, så ska du få koder så du kan hämta ut dina biljetter.

    Ha en trevlig dag och tjusig blogg.
    Mvh Mikael Johansson

    SvaraRadera
  2. Eyy e det något skämt eller?
    Tack :-D

    bmwprincess71@hotmail.com

    SvaraRadera