lördag 9 oktober 2010

Bland a-lagarna på crocks

Igår träffade jag upp Mita och Sirpa för att parta lite. Men fredag i Tälje är man typ hänvisad till att festa med a-lagarna på Crocks In. Hemma tog jag sommarens sista glas rosé. Ute blev det White Russian och 6:or dessutom. (brukar dricka 4:or).
Iallafall måste jag ju bara berätta incendent som hände igår. Jag har en liten flaska med Listerine i min handväska och jag frågade Mita om hon ville smaka? Haha bruden dyker på flaskan och jublande ylar hon - Åh jag älskar Miinttu och sliter tag i flaskan och sveper. O herregud bruden drack listerine. Shiit, jag flög på henne och slog iväg flaskan.. Men försent för hon han ju ta en klunk.. Sedan stog hon under vattenkranen och svalkade strupen ett tag. Medans jag dog av skratt.
Där efter kom Anders som tog sitt körkort igår och körde hem oss.. Hehe, otur nog blev han då stoppad av polisen och stackars Anders höll på att skita på sig.

Idag blir det lammkött - mums ;-)

1 kommentar:

  1. Ha,ha..COOL tjej inte ska hon behöva dricka Listerine....Jag bjuder på riktigt vin mm..;-)
    När passar det.??

    kalashoj@hotmail.com

    SvaraRadera