tisdag 19 oktober 2010

Och så var de med det.

Måste få beklaga mig lite. Har fått ont i magen igen och det är lika med patetiskt, ynkligt och jag blir handllingsförlamad. Jag vill bara gråta av tanken att äta, det finns inget jobbigare än att  må illa och att ta itu med alla de 1 miljon saker som jag borde ta itu med ska vi inte ens gå in på...

Har dessutom väldigt trevliga rivsår över hela mitt bröst som jag lyckats uppnå under min 7timmars sjöblöta sömn inatt.  Och trots mitt tillstånd pallrade jag mig iväg till Billys skolan för möte... det är prestanda det! Och därefter till Akuten - har näringsbrist och så tror de tarmvred efter operationen. Vore inte helt osannolikt med tanke på min otroliga tur att dra på mig komplikationer och att de med all säkerhet har odlat fram alla möjliga sjukdomar. De tyckte jag skulle ligga inne pga närings/vätskebristen men nix de gick jag inte med på men var tvungen att åka in om värken består mer än två dagar eller om värken eller allmäntillståndet blir värre och då "DIREKT" - Javisst! svarar Lotta.

Under resterande av dagen har jag lagat o ätit middag, druckit kaffe, hejjat på Djurgården och funderat på husdjur. Det hade väl varit mysigt med ett husdjur till? Får man ha häst i hus?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar