måndag 25 oktober 2010

Jäjä

Orkar inte skriva nåt seriöst inlägg så here we go:

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Berg- och dalbana
Favoritgodis: choklad om det räknas
Du undviker helst att äta: Tacos och uuberfet mat.
Kläder just nu: Linne och gamla jogging.
Musik just nu: Europe-Open your heart.
Vad sa du senast: Hör du nu
Fisk eller badkruka: Fisk
Hur många kuddar sover du med: Har gärna massor i sängen men sover med två
Bästa bok: Alla Virgina Andrews böcker.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Just nu skulle jag vilja kunna flyga så att jag kom dit jag ville så fort det bara gick.
Vad vill du jobba som: Som vet jag inte (finns så mkt), men målare tror jag.
Chips, morötter eller godis: Morötter.. om jag inte ska på bio, då blire godis och popcorn.
Pizza eller hamburgare: Hamburgare om jag är extreeeeemt bakis.
Skriver du dagbok: Inte längre. skriver ju lite här... inte så mkt som jag egentligen skulle vilja/behöva dock.

Anser du att du är stark: Ja, men jag anser även att man alltid kan bli starkare. Försöker lära mig mer om mig själv och livet varje dag.
Brukar du sola: Jag ÄLSKAR att sola, men gör det inte så mkt längre.
Vad gör du om du får hicka: Hickar såklart...
Röker du: Ja fy.
Snusar du: Nej

Använder du knark: Nej
Kaffe, te eller inget: Kaffe. Håller på o trappa ner på eländet.
Är du skolsugen: O gud ångest...
Är du irriterad: nej
Är du festivalsugen: Nej

Är du alkoholsugen: Nej inte just nu.
Är du saknad av nån: Kan väl inte jag svara på?
Bästa åldern: Är inte det alltid nuet? Jobbigt att längta till något som är omöjligt att komma tillbaka till...
Bästa tidningen: Aftonbladet .
Bästa TV-programmet: Nada

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar