söndag 3 oktober 2010

Rapport från veckan

Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om idag, för jag har mest bara legat och chillat i soffan. Idag fick jag äntligen träffa min älsklings-"Nettan". Nu har hon äntligen gjort comeback - snacka om laddad. Kunde inte sluta krama henne, fan så länge sedan det var vi sågs. Hon är lätt min idol.

Något som jag också har glömt att berätta för er är att min älskade dotter Alexsandra har fått praktikplats på "Finest" och där ska hon få vara med som mingelfotograf och vid olika events samt fixa och trixa med deras hemsida. Bilderna som hon tog på Collage där hon var med som back stage/ mingel fotograf under Sean Banans nya musik video till låten "Puss Puss" använde hon sig av vid intervjun på Finest och fick mycket bra beröm utav Citty. Kan ju inte låta bli att bli stolt över min duktiga dotter. Grattis Alexsandra.

Ett foto där Alexsandra även hade spexfoto med klassen i veckan. Temat var tjuv och polis. Antar att det är till klassfotot.


I onsdags kom lille Liam till världen och den parveln var inte stor, endast 48 cm lång och vägde 2855 kg. Ska åka dit och sniffa in så mycket bebisdoft så att jag kan bunkra upp och ta fram när jag är ledsen. Grattis till Josephine och Claes till bebislyckan.










1 kommentar:

  1. Aww, tack så mycket mamma. Blir så glad när du eller pappa är stolta över mig, då känner man att man lyckats med något :).
    Jag älskar dig <3

    SvaraRadera