torsdag 1 januari 2015

Nyårsafton 2014/2015

Nyår i all ära!! Jag kan rakt upp och ner säga att jag ALDRIG gillat nyårsafton! Inte ens som barn, tonåring el vuxen och inte som Mamma heller. 
Men i År tänkte jag bjuda till lite och pynta upp för "Nyår". 
Köpte ballonger, hattar, tutor mm.. 
Min kära fick nyårspresent utav mig..


Mackmyra Midnattssol, whiskeyglas och ett spel massa öl o cider till champagneskålen. Och dagen efter tabletter..

Och jag fick de "finaste" av min kära..
Vackra röda rosor och en nyårsgrupp..
Blev jättefint på vardagsrumsbordet.

Tog ett sista bubbelbad innan jag börja pynta. 
Med en jävulsk smärta genomled jag hela "Nyår". Hade en helvetes smärta, inget råde på den smärtan.. 





Sen kom barn och barnbarn samt respektive. 
Varmt välkommen..















































Gott Nytt slut!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar