torsdag 29 januari 2015

Vinkar Bye Bye

Julia o Jimmy tog med sig Marcuz och Billy till "Heron City" för att bowla. Tycker de var så urgulligt gjort av dem. En annan urgullig grej var att jag i måndags fick små presenter av Julia. 
Skulle få en sak, men fick tre spontana saker :-) så gulligt ju <3
Medan de bowlade så åt vi hämtmat. Thaimat blev det på menyn.
Jahapp, gubben reser bort och jag blir ensam kvar.. Gräsänka i nån dag och natt...!!
Här sitter han och väntar spänt på "Ryssarna" haha!!
En ensam blir jag i en tom säng.. Buhuuu!!! 
Tar in Marcuz i sängen så känns de inte så ensamt. Fast jag brukar ju snurra från säng till soffa om nätterna.. 
Här sover jag på soffan, och kaffe o smärtstillande till hjälp..
Oftast tittar jag på TV4 Fakta el TLC. 
Eller så på dagen el kvällen ta ett bubblande bad..
Eller slänga sig i snön i hopp om att de blir bättre då.. Haha!!
Alla sätt är bra utom dom dåliga.. Vad ska man hitta på som gräsänka nu då? 
Just nu har jag tagit bort sminket med No7. 
No7 använde jag mycket förut och är "bra" produkter från "Apoteket Hjärtat"
Prisklass "BRA".
Och så smort in ansiktet med "Serum" 
Detta är de bästa märket i mitt tycke, BIOEFFECT. Kör en runda med 30 Day Treatment. Detta kör man 3-4 ggr per år. Detta är en förpackning för 3 månader, prisklass "HÖG"..Övrig tid använder de vanliga "Serumet" 
Serum används endast på kvällen. Och 2-3 ggr i veckan använder jag denna rengöringspeeling.. Fast inte ikväll..
Jättebra ansiktsprodukter, synd bara att de är sååå väldans DYRA!! 
Har gjort i ordning utelyktan med lite "Vår" idag.. 
Och dammat av, torka golv och lite smått och fixat lite..

Och nyss var Ryssland här och hämta min gubbe...
Puss och kram så klart.. <3 

Här packar de bilen full... Inte avis ett dugg!!

Så på mitt nattygsbord ser de just nu ut så här.. 
Med detta ljus tänt "Love You To The Moon And Back" och kör försiktigt nu "Darling" 
God Natt på Er!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar