onsdag 7 januari 2015

Tretton 13

Januari är nog världens tråkigaste månad.. Nog?, Nä det är..
Har legat några dagar nu och tagit det lugnt. Precis som läkaren sagt. 
Har varit tröttare än tröttast.., vaknar o somnar om typ.. Surt och jävligt tråkigt!
Väntar på babylycka, ja idag ska "Ankan och Tobbe" få sin tredje.. En grabb denna gång så 2 grabbar o en tös.

Ja nu när jag inne på barn så undrar jag om någon läsare på denna blogg möjligen har dessa två sparbössor i "ROSA" och är villig att sälja dem/den till mig? De ser ut så här..
Hjälp mig hitta dem till vårt barnbarn "Joeline". Tyvärr finns de ej kvar på marknaden längre.. 

Mitt i skrivandes stund så får jag veta att Angelica och Tobbe fått sin son kl 20.05.
Hampus ska han heta och så här söt är han..
En ny liten stjärna är född... Grattis till hela familjen och mormor och morfar, samt farmor och farfar och ja hela släktskapet. 


Tittat till Tomtenissen som bor i den lilla stugan i trädgårdslyktan. I huset där han bor som varit tänt ibland har det varit mörkt ett tag nu. Han har nog somnat efter hela julens arbeten. Så God Natt "Nisse". Vi ses till första advent igen.. 
Nu börjar julen plockas ner här..
För att övergå till "La Viva Villa" 


Här har gubben suttit med kontorsarbete hela dagen och kvällen. 
Fast undrar i mitt stilla sinne om detta är kontorsarbete darling? ;-)
Min minsta har snurrat runt i soffan och tittat på TV:n. 
Och Billy har spelat mest hela dagen och kommer och kramar om mamma ibland.

Och Julia hon kommer hem alldeles strax. Så trettonhelgen har lunkat förbi mot sitt slut. Och jag ska krypa ner i värmen hos min man i sängen och chilla till nån film.. 
Puss och Kramen!! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar