söndag 11 januari 2015

Inställd Grand Garbo blev till mysfaktor

Igår var det snökaos, och på bara 20 min så hade de blivit hur mycket snö som helst. Varningar gick ut om att ej köra bil. Maxfarten gick mellan 40-60km i timmen.
Jag tog mig en dag med hårinpackning som jag gick med i flera timmar.. Den jag gillar bäst är den här. 
"Maria Nila Colour" kom jag i kontakt med när jag var på "frissan" inför håruppsättningen på "bröllopsdagen". Då fick jag denna utav den i "Gåva av personalen" och att de fick fota mitt hår, vilket de fick. Och den har räckt till nu och fick en lagom i julklapp
Denna tub fick av dottern Alexsandra som snappar upp saker man säger att man gillar "Tack" <3
Gjorde en skrubb med ett utav mina älskade produkter. Dock "Dyrt" märke.., men sinnessjukt bra. "BIOEFFECT" Så projekt bort med bekymmer rynkorna.. Haha.. 
Efter det tog jag en ansiktsmask som fick sitta i en timmes tid. Och använde mig utav No7 Beautiful Skin (dessa produkter är bra och finns på Apoteket "Hjärtat" att köpa och har en prisklass på "mitt i mellan".
Halvslöade i soffan, var i "mys o ta hand om mig själv" igår. Skulle på fest men blev inställt pga "Snökaos". Annars hade jag, Wifey och Cissi varit på "Grand Garbos" och partat med "Stefan Sahlin och Jan Jüris och även möjligen "våra gubbar". Men de gick i stöpet och de närmaste man kom "Garbo" var via ljusets lykta.
Dessa lyktor finns att beställa på "Den röda lilla stugan".. 
Tog en skönt SPA och RELAX i mitt "privata" SPA här hemma på "La Viva Villa" medan "Finland" basta..
Varför gillar "Finnar" att basta? En bastu finns tom i en vanlig lägenhet i Finland. 
Jag är alldeles för "Svensk" för att gilla bastu.
Skrubba med dessa så de brände skönt i huden och använde denna "bodyshower"
Smorde in mig med Body Shops" hudkräm och även fötterna blev lena och mjuka. 

Lagom slö, varm och väldoftande som en blomma sa min "kära" finne <3
Sedan använde jag kvällens produkter av  "BIOEFFECT" 
Och slutligen en lätt dusch av parfymen "Escada" 

BIOEFFECT ÄR EN BRA PRODUKT, som ger skillnad. Men tråkigt nog dyrt.
Lite fakta om dess produkt.


Många kändisar använder denna produkt.. Och är du ute o flyger köp det på planet. Annars finns det på nätet att beställa hem. 
Ut i snön och svalka sig lite och kasta snöbollar ;-) och håret vart mjukt, lent med lyster i..
Sedan in och dricka varm choklad i sängen och tända ljus i sovrummet.. 
Det är livsnjutning för mig.. 



I mitt sovrum är det mysfaktor 100
Och givetvis händer det som EJ ska hända, jag fick superont under natten..
Nallen blev min tröst tills jag slutligen somna i nattens mörka timma. 
Inte många timmars sömn.. Vaknade och det snöade igen ute o har gjort det mest hela tiden.. Fy vad jag ogillar "Snö"
Söndagen har lunkat på med snöfall, sömn, snö och sömn.. Och en HELVETES smärta!!! Är så trött på denna ohyggliga smärta...!! 
Nu ska jag efter att jag tittat på TV4 fakta krypa ner i sängen bredvid den människa  jag värderar högst.. Nämligen min man <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar