måndag 31 mars 2014

Lördag med Wifey

Lördagskvällen roade jag och Johanna oss med att gå ut och käka och prata om allt möjligt.. Mycket trevligt och maten fick man tillaga själv och fick ingen rabatt för det inte. Fick en rå köttbit, grönsaker som jag skulle steka på ett trottoarplatta som var stekhet. 
Plattan i mitten var het och så gick man pyssla själv..
Så fick man steka som en "Stekare på Stureplan".. Men gott var det!
Här vänder vi på steken.. Johanna tittar misstänkt på sin mat.. Va e detta?
Kaffe och efterrätt blev de oxå.. Mums.. Och under efterrätten börja en underbar (ska man kalla henne det?) skriva meddelande till mig, undrar om personen var packad el nerdrogad vid tillfället? 
De var bara mest kul för att de förgyllde bara kvällen med att skratta åt det.. Fast egentligen är de synd om henne.. Tragiskt!!

Från Barolo drog vi vidare mot Torekällberget. Och där kom vi inte in  pga att jag var för full??!!!! Jo, jag var så pass full att jag att jag kunde köra bil. Haha, helt nykter, körde bil men ändå full? Herrejäklar!!
Sket i dem och drog ber till Crocks In i stället. 
Jo vi var riktigt roade av denna grabb..men han bjöd oss på en varsin kaffe. Som sagt körde bil.. 
Från ingenstans och av vem fick jag en ros av en som sålde rosor, med budordet 
"Snälla o söta tjejer är värda rosor" 
Öhh, ok tack då!!
Bästa "Wifey" och jag har det bara så bäst.. Synd att vi inte kunde dansa..
Efter kvällens slut skicka vi "Selfie" bilder till varann.. Och sen var det god natt.
**********SELFIE***********till Wifey**********

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar