måndag 10 mars 2014

Stressande o utmattande dag

I morse var jag nog tröttare än tröttast och smärtorna var inte heller välkomna alls!!! 
Smärtstillande, kaffe och cigg (frukost).
Iväg med Mackan till skolan och Julia skulle till tandis o var då ledig. 
Billy och jag satte oss i bilen för att åka till 
"Andersson & Barmoro Advokatbyrå" 
Ja i bilen satt vi, jo ja "MIN" bil!! Lite stressade var man ju eftersom kl 10,00 skulle vi vara där. Ett stort "JÄÄÄÄSP" 
Klockan snurrade i snabbt.. 
Tick tack sa min nya klocka..
När vi kom därifrån så var vi hemma strax efter elva. Och klockan 13.00 skulle vi tillbaka för mer genomgång. 
Väl hemma satte jag mig på trappan o lätt "Trassel" skutta runt.. Här är han bara för  "COOL" när han slänger upp tungan runt hela nosen, och en hatt på.. 
Själv satt jag bara på trappen och glodde på honom, hade ont så han fick rasta sig själv..
Jag hade tänkt vila en stund men nä kl hann bli 12.00 och blev ännu mer uppstressad. Så drack 2 koppar kaffe i jumbofart i hopp om att bli piggare. Inte fan blev jag pigg för det. Fuck!!
Sedan satte Billy på sig brillorna för han tänkte praktisera "smart" och bli stjärnadvokat så småningom.. 
Blivande "stjärnadvokaten" och jag rulla åter ner till Advokaten...
Fortfarande i "MIN" bil!! Ja, punkterar det eftersom vissa tydligen inte förstått det!
Halv tre åkte vi till "Södra" för att hämta min son, nej just det var hem en sväng först och hämta ett papper!! Sedan hämtade jag Marcuz. Fick en smärre chock när han låg som ett kritvitt lik på golvet.. Haha (han levde i varje fall).
Fick med mig liket och stjärnadvokaten (nörden) med mig hem.. 
Hem igen för nästa möte hemma med Leif. Stressande med att hinna med klockan. Den gick då jävla fort den där klockfan!!
Möte i en timme, och satt nästan och somnade. Fan så trött jag var! 
När han gått så la jag mig i soffan och höll just på att slumra in, då kom gubben hem. Låg väl i något halvslummer..Zzzz!!
Har varit trött resten utav kvällen, men nu är klockan mycket och de blir en låååång dag i morgon oxå. 
Så dröm söta drömmar!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar