måndag 31 mars 2014

Lördag eftermiddag..

I lördags så var jag iväg en snabbis till brunnsäng. För att möta upp en vän.. Och lämna gubben hemma..
Var i väg och hämta byxor o VS trosor..
När jag var där så gick jag till "Ellbe" och mötte två utlänningar som kolla mysko på mig. Hmm, gick o handlade och när jag kom ut så möte jag dem igen o då fråga de mig om de fick låna min mobil..? Aldrig i livet att de fick!! Fatta ju direkt va de var ute efter.. 

Väl hemma åt jag vaniljkvarg med blåbär..
Yammi det..
Och så kaffe i de härliga vårvädret.. Mysigt med lite vår nu.. Är riktigt trött på snö o slask. 
Nu börjar man suckta efter att få grilla.. 
Grilla är så gott, men till slutet av sommaren så är de inte lika gott längre. 
De var min lördag eftermiddag det... Somnade sedan för var grymt trött.. Zzzz!! Sjuk o trött.. Fin kombo!!
Kvällen var mer roande.. Bloggar om lördags kvällen sedan.. För nu måste jag göra mig i ordning för uträtta mina ärenden.. 
Ska besvara en fråga: Hur många bloggläsare har jag dagligen? Ca 100-150 och ca lika mycket sidoläsningar. 
Därav får de som bloggar med hög antal läsare blogg gåvor!! 

Tjilivippen på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar